Telia tar jullov och kepsen är borta

Varför ska allting ha sämst timing möjligt? Murphys jävla lag.
Idag skulle jag in till den storastorastora staden (läs: Malmö) för att träffa en person som jag inte träffat på länge. Sådant gör mig glad, då behöver jag inte störa mig på veganer och onödiga saker på facebook. Men så ska jag fylla på mitt kontantkort, först går det inte via internetbanken, så jag simmar igenom 30 meter snö för att köpa ett kvitto för 100 spänn som ska fylla på min mobil. Men det fungerar inte heller det. Ledsamt som fan, och nu tänker man, mycket värre än såhär kan det inte bli. MEN JOHODÅ! För min keps, som brukar göra mig så glad, är borta. 

Frustrationen är oändlig. Var är kepsen? Varför ska Telia jävlas med mig idag?
Tack så jädrans mycket Murphys Lag, du har åter förstört en dag. Enda anledningen att jag inte typ smäller upp teliabyggnaden i Malmö på låtsas är för att både min far och bror jobbar där. Och jag gillar dem. FU


Typ såhär hade det sett ut om Telia i Malmö hade sprängsts.
//Herr Ingapengarpåmobilen

Kommentarer
Postat av: Stadsplaneraren

Så hade det inte alls sett ut, eftersom det är en stor byggarbetsplats där parkeringen är. Samt att det är fullt med snö i Malmö!

2010-12-23 @ 12:16:07
Postat av: oskar

Hur vet du att det är planerat tills byggarbetena är färdiga och att det görs någon annan gång än på vintern?

2010-12-23 @ 14:22:26
URL: http://baconpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0